Max Bowl – Baytown Biljettpris, Öppettider, Adress och Recensioner

Denna bowlinghall i Baytown har det bästa bowlingområdet, Biljard och en fantastisk lounge och grill. Bowlingområdet erbjuder Cosmic Bowling, Open Bowling och League Bowling. I Open Bowling-sektionen är banorna välskötta och har en egen privat sittplats där du kan koppla av och njuta av utmärkt mat och dryck från baren och restaurangen på plats. På fredagar och lördagar anordnar de speciell Cosmic Bowling på natten där du kan njuta av interstellära bowlingupplevelser. Disco-lampor, ångmaskiner, lasrar och finurlig belysning gör stället mer spännande. Arkaden har 60+ videospel för en och flera spelare som Deadstrom Pirates, Skee Ball och Typhoon och så vidare. Dessutom kan du köpa olika speltillbehör och mjukdjur i deras presentbutiker. Pin & Tonic bar och grill erbjuder den bästa pizzan, hamburgare, fingermat, sallader, chokladchips, efterrätter och deras signatur nybakade jumbokakor. Drycker, coolers, alkoholfria drycker och deras speciella Max Margarita är strålande.

Mer om Baytown

Skapa en felfri plan, använd dig av Baytowns reseplanerare.

Du kan njuta av en bekväm vistelse i staden genom att boka de bästa hotellen i Baytown som Rodeway Inn Channelview, Fairway Inn La Porte och Palace Inn And Suites Baytown.